۴ پاسخ

منم سزارین که شدم حالم اتاق عمل اصلا خوب نبود حس مرگ داشتم ولی ارزش دیدن وبغل کردن پسرم و داشت خداروشکر که سلامت فارغ شدی ❤

قدم نورسیده مبارک باشه عزیزم خدا حفظ کنه برات از چشم بد دور باشه عزیزم

مبارک باشه عزیزم

الهی آمین

قدمش مبارک واسه ماهم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم❤️ مامان پناه خانم❤️ ۱۲ ماهگی