۱۴ پاسخ

کاش ماهم رسم داشتیم بعد ده روز میومدن دیدنمون دقیقا از لحظه ترخیص همه میریزن سرت🥴🥴🥴

ما هم این رسمو داریم شومیز دامن بهترین انتخابه

من این و دادم خیاط بدوزه

تصویر

عزیزم رفتی برای زایمان به سلامتی؟

من هرچی دمه دستم بیاد میخوام به پوشم بد مرخص شدنم اون لحظه میدونم آنقدر حالم بده نمیتونم بشینم چه برسه به لباس اینا 😟

من شاید این و سفارش بدم اگه نتونم شلوار بپوشم
lilirose_collection
تو بله سرچ‌کن کلی کار های خوشگل داره

تصویر

شومیز شلوار
یا تیشرت شلوار

دو‌دست لباس ست خونگی بگیر مثلا زن زائو هستیم😑من که تا ده روز به همه گفتم هیچکس نیاد امادگیشو ندارم تا بعدش ببینم چی میشه ولی خب اقا نمیاد دیدن زن زائو مگر حالا دایی عمویی که اونم کم پیش میاد یه دست لباس ست خریدم یکی دیگم میگیرم

من لباس خواب دکمه دار ساتن میپوشم طرحدار خوشگل موشگل با اسکرانچی ساتن و ارایش ملایم ،بهرحال باید شبیه زاهو ها باشیم دیگه 😁

من واسه مهمونی که نه ولی واسه بیمارستان بعدش تو خونه حالا هرکی میاد سربزنه از این ست سفارش دادم

تصویر

منم دلم مهمونی میخاد🤕😂😂

من اینو مدل رو
دارم خودم میدوزم الان
یه دست لباس شلوارم هست که چین چینیه
سرهمی رو باید یادبگیرم با ویدیو ماهر نیستم

تصویر

این مدلی میتونی بدوزی

تصویر

من ک هنوز فکر نکردم اتفاقا ماهم مهمونی داریم زن و مردم قاطی هس من میخوام هم لباسم پوشیده باشه هم خیلی راحت

سوال های مرتبط