۸ پاسخ

من ۳۲ هفته ۱۷۰۰ بود اینارو خوردم تا ۳۸ هفته به ۲۸۰۰ رسید.
روزی یک لیوان شیر و دوتا خرما، کاهو و خیار، بستنی سنتی و مغزیجات، موز هر روز، نخود اب، تخم مرغ ابپز، گوشت و مرغم هر روز باشه تو وعده غذاییت

هر روز تخم مرغ ابپز بخور دوتا - میان وعده صبح شیر موز با معزیجات بخور عصرا هم شیر خرما و مغزیجات بخور - پودر لیدی میل بخور روزی دوبار - کباب بخور حلیم بدون شکر بخور ابکوشت قلم- میوه و سبزیجات تازه - خیلی هم رو دست چپت بخواب و خیییییییلی اب بخور دکتر من خیلی تاکید کرد که همش اب بخور بطری کنارت باشه هی بخور - پروتیینت کلا ببر بالا بستنی هم میگن خوبه ولی خب قنده بیشتر ورم میده اما اونم تست کن

بستنی خیلی خوبه نگران نباش مهم سلامت بچه هست

آره بچه منم همینجوریه ولی چون یه دوره aujr شد یعنی محدودیت رشد داخل رحمی هر هفته دارم سونوگرافی میدم سه تا ۳۷ هفته هم ختم داده

لیدی میل بگیر روزی دو لیوان بخور هر لیوان دو پیمانه
تخم اب پز روزی ۲
گوشت
مرغ
اجیل

برای من توی ۳۴ هفته ۱۹۰۰ بود البته قبلش خیلی کمتر بود دکترم بهم روزی دوتا امپول هپارین داد و پودر لیدی میل به غیر اون مولتی ویتامین هام چندتا قرص ویتامین دیگه هم داد . به من گفت امگا۳ رو حتما بخورم چون خیلی وزن میده به بچه

منم گفت دور کمرش دو هفته عقبه فعلا بهم قرص داده 32هفتگی باید سونو بدم ببینن رشدش چجوریه

خیلی کمه که خوده دکتر لیدی میل نداد؟ این چند روز هر روز کباب و حلیم و ابگوشت اینا بخور تخم مرغ بخور ببین چی میشه

سوال های مرتبط

مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی