۷ پاسخ

بهداشت تا بیست هفته صدای قلب نمیزاره میگن شنیده نمیشه من رفتم انجام ندادن

مگه قبلا حس میکردی🙄

منم هیچ حس و علایمی ندارم

من هفته شما هیچ چیزی حس نمیکردم عزیزم نگران چیی اون نبض ایناهم واسه خون رسانی رحمه اصلا جنین نیست از هفته ۱۸ به اینور انشاءالله حس میکنی

فک کنم تو این هفته ها علائم کمتر میشه نسبت به اوایل بارداری
سینه هات حساس هستن تکرر ادرار نداری

عزیزم بری بهداشت بدتر نگران میشی چون دستگاهاشون زیر ۲۰هفته رو نشون نمیده

طبیعی عزیزم بچه جابه جا میشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری