فشار رو چند باشه خطر ناکه

۳ پاسخ

فک کنم بستگی به فشار هایه قبلیت داره
بعضی در حالت نرمال فشارشون رو ۱۲ و ۱۳ هست
بعضی ها مثل من فصار نرمالشون همیشه نه و ده ...

بستگی داره ،معمولا ۱۳ونیم به بالا

۱۲ به بالا غیر طبیعی میشه

سوال های مرتبط

مامان زینب 💖 زهرا مامان زینب 💖 زهرا ۳ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی