۷ پاسخ

رگام برا چیه؟

من هفته پیش کزاز زدم.کزار ۲هفته زمان میبره که روی بدن مادر و جنین تاثیر بزاره برای همین میگن تا ۲هفته قبل زایمان میشه زد.تا ۳۵_۳۴هفته

منم‌۳۰هفته میرم کزاز بزنم

من فردا رگام میزنم یک هفته بعدش هم کزاز مینم

منم گفتن باید کزاز بزنی بزنم ؟؟

هم هفته ایم گلم دنبالت کردم

من 28هفته شدم دکتر نوشت برام روگام رو زدم کزاز رو هم گفت یک هفته بعدش میتونی بزنی ولی من نزدم هنوز

سوال های مرتبط