واکسن ۴ ماهگی دوتا هست؟ روی دوتا پای بچه؟

۴ پاسخ

خیلی سخت بود من چهار روز پیش زدم خیلی اذیت شد

الینم دیروز رف تو ۴ماه فردا باید بزنه استرس دارم

بعضی مراکز۲تاس وبعضی ۳تا.من دخترم بردم ۳تابود
دوتاش زدبه یه پای دخترم که گفت ایناسبکه امااونی که تکی زدگفت این ممکنه اذیتش کنه
اماخداروشکر اصلااذیت نشدوسبک بودبراش

بله دوتا خوراکی دوتا تزریقی

سوال های مرتبط