اسم این میوه تو شهر شما چیه؟؟
ضرر نداره تو بارداری؟

تصویر
۲۹ پاسخ

ازگیل نیست اینا انبوه ضرر ندارع من شمال بودم یه عالمه خوردم

شمال بهش میگن ازگیل ولی سعی کن زیاد نخوری باعث عفونت ادراری میشه

ازگیل بهش میگن تو شمال هست مفید یا ضرر داشتنشو نمی‌دونم

واااای به چه چیزا فکر میکنین😂
من کلی خوردم تاحالا فکر هم نکردم ضرر داشته باشه
اخه میوه است دیگه فکر نکنم ضرر داشته باشه اصلا

ازگیل میگن شیراز

ازگیل ن والا فکر نکنم ضرر داشته باشه من که زمستون خوردم چندباری

ازگیل

انبه هستش عزيزم بخور منم زياد ميخورم

ازگیل

ازگیل فک نکنم مضر باشه

ازگیل
فک نکنم هیچ میوه ای تو بارداری مضر باشه.هرکدوم خاصیتی داره

ما شمالیا میگیم ازگیل،تهران کرج میگن گلابی جنگلی،الان شمال فراوونه منم تا تونستم خوردم😋

گلابی جنگلی

نمیدونی طبعش چیه گرمه یا چی

اسم اصلیش انبه است بقیه شهرا بهش میگن ازگیل ،اگه شیرینه مشکلی نداره من خیلی ترششو خوردم معده ام درد گرفت🥴

طبق تحقیقات من فک کنم همش یه چیزه
ازگیل، کونوس، انبه ژاپنی و …😅

تصویر

ازگیل منم انقدر دوست دارم

ازگیل😂😂

ما میگیم انبه♥️

سه پستون؟؟😅نمی‌دونم چیه سه پستون.شنیدم ندیدم

ازگیل فکرنمی‌کنم من که خوردم

ازگیل
ولی زیاده روی نکن. یبوست از بین میبره عزیزم

هندونه😂

ما بهش میگیم انبه
انبه جنگلی
ن ضرر نداره
من خیلییییی خوردم عااااشقشم

ازگیل. عاشقشم

من خوردم سرفم گرفت

نه ولی زیاده روی نکن توی خوردنش

مامان خوشکل درخواست میدی

ازگل یا ازگیل

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی