۸ پاسخ

حتما دکتر ببرش نوزاده

میگن‌رو‌نافش سکه بزاری ببندی درست میشه
امتحان کن

نفخ داره
یکم‌مای بیبیشو شل ببند

عزیزم نفخ داره بچه

سعی کن یه یه پارچه ای چیزی ببندی رو نافش که بره پایین بچه درد میکشه ولی تا ۵ ۶ ماه دیگه خوب میشه پسر منم اینجوری بود بردم دکتر گفت خودش خوب میشه خوبم شد ولی تو بازم ببر دکتر نشون بده خیالت راحت بشه

ای جانم
نفخ داره
اذیت نمیکنه؟؟گریه و زور زدن؟؟

نافش فتقه گلم شکم هم بخلطر کولیک اینطوری میشه

نافش چرااونجوریه؟

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی