۷ پاسخ

عزیزم بلا دور باشه از آرکان جون❤️نگران نباش من یه بار مطب دکتر بودم یه خانومی بچش آورده بود دقیقا همین شکلی قرمژ شده بود و گفت چند روزه تب داشته الان یدفه اینجوری شده و دکتر بهش گفت جای نگرانی نداره بخاطر تب هست و اگر به مرور بهتر نشد بیارش

چند ساعت صبر کن بهتر نشد ببرش دکتر

پسر من چند روز تب کرد بعد اینطوری شد بعد قرمزیش خودش رفت

اگه قبلش تب داشته تب رزوئلا هست،خیلی زیاد شده،دختر منم تازه خوب شد،۳روز تب بالا دارن بعدش دونه میزنه،وقتی دونه زده یعنی خوب شدن و جای نگرانی نیست،چند روز دیگه دونه ها هم میرن و خارش هم نداره

چیز جدیدی خورده؟؟
علائم حساسیته

سرخک نیست؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔



🌸🌸

حساسیت داشته ب چیزی ک خورده

سوال های مرتبط

مامان محمدسامیار مامان محمدسامیار ۱ سالگی