۱۵ پاسخ

تبریک می گم به دنیای ۲۹ ساله ها خوش اومدی
راز سفر در زمانت چیه ؟

الان یکی می یاد می گه شما پولداری آشپزی بلذی

ماشالله بهت عزیزم تنت سالم باشه همیشه🌼🌼🌼🌼🌼🌼

مامان رز من خیلی مشکل دارم چطور وتو چه برنامه ای میتونم باهات ارتباط برقرارکنم شاید کاری از دستت بربیاد ممنون میشم جوابمو بدی 😔😔🙏

یجوری عاشقتم ک حدو حساب ندارع 😍😘😂😂

اخ مرجان جون تو چرا انقد ماهی اخههههههه؟
چجوری پیدات کنم ماچ ماچیت کنم کدبانووووووو😍🥰

مامان رز چرا کانالتو نمیاد واس من؟

عاالی. نوش جان
برای اون پنیر روی بشقاب پایینی غش کردم 👌👌

چرا با این که ندیدمتون انقدر دوستون دارم؟؟؟؟

اصلا شما پولدار ولیییییی انصافا اینهمه سلیقه و کدبانو بودن توی هر پولداری نیست😂
از تواضع و انسان دوستی که نگم
تحصیلات و سواد که اصلا شما جوری رفتار میکنید کسی اشاره هم نمیکنه ،چجوری انقدر خاکی و متواضع اخه خانم دکتر؟؟؟
خلاصه که خوش بحال ما که اینجا هستید

به‌به از هر انگشت تون هم که یک هنر میباره

از ظاهرش معلومه که طعمش عالیه😍نوش جان❣️

نووووووووش جونتون

افرین خانم زیبا

عالیه افرین😍

سوال های مرتبط

مامان 🌹رز مامان 🌹رز ۱۲ ماهگی
امروز نهار پیراشکی داشتم
دستور خمیرش خمیر مایه فوری را داخل نصف پیمانه آب ولرم بریزید 1 قاشق چایخوری شکر بهش اضافه کنید هم بزنید روش رو بپوشانید 10 دقیقه زمان بدید تا کمی پف کنه و اصطلاحا فعال بشه منظور از آب ولرم آبیه که گرمه، ولی دست را نمی‌سوزونه.اگه آب خیلی داغ باشه خمیر ترش می‌شه اگر هم سرد باشه خمیر عمل نمیاد.
 پیمانه شیر ولرم را داخل ظرفی بریزید مایه خمیر فعال شده رو بهش اضافه کنید روغن را اضافه کنید نمک را هم بریزید بعد آردی را که از قبل الک کردید رو کم کم به مواد اضافه کنید تا خمیر شکل بگیره یکم بزارید کنار و بعد پهن کنید و دایره ای ببرید! نخواستید آماده بخرید مواد داخلش هرچی دوست دارید من پیاز داغ گوشت چرخکرده و ذرت تفت دادم با ادویه و تمام! رو نصف اش مواد میریزید تا میکنید با چنگال لبه هاش رو چین چین کنید روش تخم زرده تخم مرغ بمالید کنجد بریزید بره تو فر نوش جون 😋 چندتا نکته خمیرش چون مرحله مرحله است لا به لای کارها میشه انجامش داد موادش کلا پنج دقیقه حاضر میشه و پیچیدگی به ربع پس فکر نکنید سخته میتونید سرخ کنید ولی خوب تو فر سالم تره 😋
#فرزندپروری شیر خشک شیر خشک نوزاد نوزاد رفلاکس فرزند پروری شیر خشک شیر خشک نوزاد
مامان شاهان 👶🏻🩵 مامان شاهان 👶🏻🩵 ۱۱ ماهگی
ایده‌ی خوشمزه برای صبحانه یا میان‌وعده نی‌نی‌های ۸ ماه به بالا 😍

پنکیک سیب و دارچین با سس موز و خامه 🍎🍌🥞
مواد لازم برای پنکیک:
- ۱ عدد تخم‌مرغ (یا ۴ عدد تخم بلدرچین) 🥚
- ۲ قاشق سرپر آرد 🌾
- حدود ⅓ قاشق چایخوری دارچین 🤎
- ۱ عدد سیب پوره شده 🍎
مواد لازم برای سس:
- ⅓ پیمانه شیر پاستوریزه پرچرب 🥛
- ۲ قاشق غذاخوری خامه صبحانه پاستوریزه 🥣
- نصف موز رسیده 🍌
طرز تهیه:
اول همه مواد پنکیک (تخم‌مرغ، آرد، دارچین و پوره سیب) رو با هم داخل یک کاسه بریزید و با همزن دستی یا برقی خوب مخلوط کنید تا کاملاً یکدست
بشه.
بعد داخل یک تابه نچسب داغ(یا با مقدار خیلی کم روغن) از مواد بریزید. می‌تونید هر شکلی دوست دارید درست کنید، فقط پنکیک‌ها رو نازک بگیرید تا خوب بپزن و برای نی‌نی نرم باشن 🥞✨
حالا بریم سراغ سس خوشمزه:
دو قاشق خامه رو داخل یه تابه کوچیک بریزید تا کمی گرم و روان بشه. بعد موز له شده با چنگال رو اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. این ترکیب حدود۴ تا ۵ دقیقه روی حرارت ملایم بمونه کافیه تا یه سس خوش‌عطر و لطیف آماده بشه 😋
در آخر سس موز و خامه رو روی پنکیک‌ها بریزید و آماده سرو کنید.
✨ نکته:
اگر کوچولوتون دندون داره، می‌تونید با نظارت خودتون اجازه بدید پنکیک رو برداره و کوچولو کوچولو گاز بزنه.
اگر هنوز دندون نداره، با پشت چنگال کمی له و نرمش کنید تا راحت‌تر بخوره.
کولیک شیرخواران رفلاکس پوشک بچه شیر مادر تغذیه شیرخشک فرزندپروری مولتی‌ویتامین آروغ جیش غذا گهواره بی‌بی‌چک
مامان آقا نویان🩵 مامان آقا نویان🩵 ۱۷ ماهگی
پنکیک موز،گردو، نارگیل🥥🍌

جودوسرپرک اسیاب شده ۲ ق غ
تخم مرغ کامل ۱ عدد
گردو اسیاب شده ۲عدد
کره نارگیل ۳ ق م
موز ۱/۲
شیر یا اب جوشیده خنک شده ۳ ق غ


موز رو با چنگال پوره کنید
مغز گردو رو رنده ریز بزنید
جودوسرپرک رو اسیاب کنید

اول ارد جو و تخم مرغ رو خوب هم بزنید بعد بهش گردو و کره نارگیل و موز له شده رو اضافه کنید هم بزنید در اخر شیر یا اب رو یک قاشق یک قاشق اضافه اضافه کنید

تابه نچسب رو بزارید رو حرارت ملایم زمان بدید کامل داغ بشه از مواد پنکیک یک قلشق بریزید وقتی اطرافش حباب زد برگردونید اون طرفش هم یک دقیقه سرخ بشه

یک قاشق بیشتر مواد پنکیک نریزید چون بافتش خیلی نرمه موقع برگردوندن پاره میشه و گرد در نمیاد

نیازی به روغن و کره داخل تابه نیست همون چربی کره نارگیل باعث میشه خیلی قشنگ از تابه جدا بشه و نچسبه البته ک قبلش باید حتما تابه داغ بشه جوری ک وقتی مواد اضافه میشه صدا بده

میتونید خیلی کم بهش سویق بزنید مقوی تر بش

برخلاف بقیه پنکیک ها که بی مزه هستن یه شیرینی ملایمی داره بخاطر موز🍌
چون پسرم موز نمیخوره مجبورم هزارتا بلا سر موز بدبخت بیارم تا بخوره

نوش جون کوچولوهاتون 💛🤎ه