۷ پاسخ

ایستاده نگهش میدارم توی بغلم ، دکتر گفت چه زد چه نزد و نفهمیدی آروغ رو نگهش دار گاز ها خارج میشه

اره میگیرم

اگه خواب بود بدارید رو پهلو بخوابه اشکال نداره من کلا شبا پسرموخوابیده بهش شیرمیدم میدارم رو پهلو

اره میگیرم که راحت بخوابه ، از پایین به بالا رو کمرش دست بکش راحت میزنه

نه اصلا

نه وقتی زیر سینه خوابش می‌بره دیگه بلندش نمیکنم

نمی زنه تو خواب دختر من

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی