۷ پاسخ

بدنت داره پاک میشه نه ماه پریود نشده بودی

مال منم اینطوریه

دقیقا منم اولین پریودم وحشتناک خون میبینم

زیاد بودنش زیاده و واقعا هم درد داری هم کلافه ای از خونریزی .اما اگر لخته ای هست نمیدونم میخوای از دکترت بپرس.مفنامیک بخور از روز ۱۰ به بعد .اینو مامای دکترم گفت بهم

شکمت صافتر میشه چون دیواره رحمت ریزش میکنه

من مفنامیک و ترنسید ۲۵۰ حوردم هر ۸ ساعت

شیر نمیدی

سوال های مرتبط