اره باید از قبلش رحمتو با چیزای مفید گرم کنی مث دمنوش رازیانه و زیره و نبات اینا
منم همینم لحظه لحظه اش رو حس میکنم کاملا متوجه میشم تخمدان چپه یا راست
خیلی درد دارم همیشه
سنو رفتی؟
کیست نداری؟
چون ابجیم اینجوری بود یه کیست کوچیک داشت اومد دارو بخوره که کیست دفع شه یهویی باردار شد
دیگه دکتر گفت تو دوران بارداری رفع میشه
منم متوجه میشم مث درد پریود زیر شکمم درد میگیره سینه هامم متورم میشه خیلی بده کل ماه درد دارم انگار
من به مدت دو هفته قبل از پریودی درد دارم درد شدیدددددد که جون تو تنم نمیمونه اینقدر توی این چند سال دکتر رفتم بهم گفتن آندومتریوز داری
بعد اینقدر دردهام ادامه داشت که رفتم شیراز پیش یه پروفسور که توی ایران اول هست
اون گفت آندومتریوز نداری
ولی معلوم هم نشد دلیل دردهام چیه
گفت شاید دوران تخمک گذاری باشه
دیگه خدا داند
منم درد دارم اما یک شبانه روزه فقط یبار حتی سونو گرافی رفتم بخاطر دردش بعد فهمیدم برا تخمک گذاریه
من کل پرودی دلم درده
بعد که تموم کردم
سه تا پنج روز بعدش تاریخ تخمک گذاریم بازهم بمدت دو روز دلم درده
تیر های شدید میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.