۵ پاسخ

باید سالی یه بار حتما پاپ اسمیر انجام داد

شما هم سونو لازمی هم پاپ اسمیر چون تا حالا انجام ندادی ولی سونو برا اینکه التهاب لگن و اینکه اگهسنگ کلیه چیزی داری ب خاطر اون درد داری مشخص بشه

برای مشکلتون بنظرم ازمایش و سونو لازمه ولی برای چکاپ پاپ اسمیر انجام بدین، تامین اجتماعی یا مراکز بهداشت با هزینه پایین انجام میده

سونو پاپ اسمیر

تو باید هرو دوتا انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان نرگس امیررضا مامان نرگس امیررضا ۶ ماهگی