باید سالی یه بار حتما پاپ اسمیر انجام داد
شما هم سونو لازمی هم پاپ اسمیر چون تا حالا انجام ندادی ولی سونو برا اینکه التهاب لگن و اینکه اگهسنگ کلیه چیزی داری ب خاطر اون درد داری مشخص بشه
برای مشکلتون بنظرم ازمایش و سونو لازمه ولی برای چکاپ پاپ اسمیر انجام بدین، تامین اجتماعی یا مراکز بهداشت با هزینه پایین انجام میده
سونو پاپ اسمیر
تو باید هرو دوتا انجام بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.