۱۱ پاسخ

ببین اولش درد پریودی داری تا برسه وقت زایمانت دردت زیاد میشه یه چیز طبیعیه وقتی برا زایمان میری سعی کن دردات ک زیادشذ بری زود نرو بیمارستان البته اگر مشکل خاصی نداشتی

وقتی دردات زیاد بشه همینک سر بچه بیاد دیگ تمومه بچه بیاد دیگ درد نداری موقع بخیه بیحسی میزنن متوجه نمیشی هیچی
بعدشم ک ضعف داری ک باید بخودت برسی اب چای ابمیوه و غذا اینا بخوری تا بدنت کم کم جون بگیره
دیگ فقد سختیش مراقبت از بخیه س همین

ببین نمیگم راحته نه ولی یه چیز طبیعیه همه تجربش میکنن یسریا آبو تابشو زیاد میکنن ک آی میمیری از درد فلان فقد استرس میدن ب مادر

ولی درده از همون اول زیاد نیس مثل پریودی میاد

من ۳تا زایمان طبیعی داشتم با اینکه بچه سومی ۱۰ ساعت درد کشیدم ولی بازم این و میخوام طبیعی بیارم چون واقعا بعدش خیلی راحتی

سلام گلم بستگی به بدن هر فردی داره من کیسه ابم پاره شد رفتم بستری شدم دوسانت بودم با امپول فشار با یه عالمه درد زایمان کردم ولی بعد زایمان درد نداشتم و راحت بودم واینکه خیلیا هم هستن که خیلی راحت زایمان میکنن و کم کم دردشون زیاد میشه ولی برا من یهویی یه شدت درد زیاد که اصلا نمیتونم توصیف کنمش و فکر میکنم بخاطر شرایطم امپول فشار روزیاد کردن که تند تند بیاد و زود دهانه رحمم باز بشه و هر ده دقیقه معاینه تحریکی انجام میدادن برام خیلی سختم بود دعا میکنم این یکی بچم به درد طبیعی به دنیا بیاد و راحت تر باشه

ولی بعدش ارزششو داره 🥰

خیلی سخته 😔

من شکم اول طبیعی بودم خیلی پیاده روی و ورزش قبلش داشتم میوه زیاد می‌خوردم
خیلی هم راحت زایمان کردم دردش خب خیلیییی زیاد چه یک ساعت درد بکشی چه ده ساعت اما همون یه بار تموم میشه
با اینکه دردش کشیدم و می‌دونم چه درد بدی دومی هم می‌خوام طبیعی زایمان کنک

خیلی بد بود ۳۵ تا بخیه خوردم . تا آخر عمرم اون تجربه ی تلخو یادم نمیره . بعد ۷ سال اون‌دردایی ک کشیدمو حس میکنم بعضی وقتا خواب روز زایمانمو میبینم . حتما این یکیو سزارین میکنم

عین درد پریود میگیره ول میکنه
اولش کمه آخراش زیاد میشه
به محض بدنیا اومدن تمام میشه
من اپیدورال نداشتم ولی دوستم داشت راضی بود
گفت دردا که زیاد شد براش تزریق کردن
تو زایمان طبیعی خدا خیلی کمکت میکنه
من هر لحظه حس میکردم یکی کنارمه
ماما همراه هم داشته باشی خیلییییی کمکت میکنه

من طبیعی آوردم ولی شکم دومم الان میخام سز‌ کنم
طبیعی من همون اولم دوست نداشتم ولی بخاطر شرایط مالی و بیمه نبودن مجبور شدم برم طبیعی تو یه بیمارستان مسخره

درداشو داره خستگیاشو داره البته قبل بدنیا اومدن
بعد بدنیا اومدن انگا خودتم باهاش متولد میشی

سوال های مرتبط