بچتون پستونکیه؟کی تصمیم دارید از پستونک بگیرید؟

۹ پاسخ

فقط موقع خواب میخوره . فعلا قصد ندارم بگیرم. اضطراب جداییش تموم بشه بعد .

پسر من آره تازگی وابسته تر شده قبلا فقط موقع خواب بود میخوام بگیرم اما همش یچی میشه موقعیت نمیشه

منم شدیدا پسرم پستونکی بود، رفتیم مسافرت ی روستا اونجا پرتش پایین از ماشین دیگ نبود بخریم کلی تاشب بیقراری کرد اما خوبیش این بود دورش شلوغ‌بود بچها بودن یادش نمیفتاد ، ترکش کرد

دختر من اول فقط موقع خواب میخورد
الان روزاهم اصن درش نمیاره از دهن☹️
جای اینکه کمتر استفاده کنه وابسته تر شده

آره سه روزه گرفتم ازش 🥴😵‍💫

دختر من شدید پستونکی بود اگ نبود ب هیچ وجه نمیخوابید تو این جنگ رفته بودم خونه مامانم یادم رفتع بود ببرم اون روز دیگ نیومدم ببرم باعث شد ترکش بدم و خیلی راحت شدم چن روزی بی قراری کرد الان دیگ یادش رفته هرچی زودتر ترکش بدی بهتره

من الان یه مدته روزا ازش میگیرم فقط واسه خاب میدم

شدید بود
گرفتم

اره
الان ۳ روزه تو‌ترکه
هلاکم کرده🫨🫨🤯🤯🤯

سوال های مرتبط