۴ پاسخ

پستونکش گم کردم رفتم ایرانی خریدم
از ایرانیه خودم خوشم نیومد از دیروز بهش الکی گفتم گم شده حتی با خودش دنبالش گشتیم پیداش نکردیم🤣🤣🤣🤣
حالا فعلا که داره با این موضوع کنار میاد

کلا نگرفت😁

ده روزی هست گرفتمش..اول روزا و شبا همش دهنش بود تا چند روز تو روز کردم روزی دوبار در نهایت روز و کلا قطع کردم فقط شبا میخورد بعد سه چهار روز شبم دیگه بهش ندادم یک هفته خیلی شبا بهونه میکرد ولی خداروشکر گذشت و ترک کرد

خودش با دندون پاره کرد
جدید خریدم سه چهار روز روزا دادم فقط
اخرش پاره کرد جدیدرم🤣
اینگونه از پستونک گرفتم
شبا خیلی اذیت میکرد😣

سوال های مرتبط