عزیزم اول باید ببینی بچه تون امادگی داره و همینطور خودتون
مثلا من خودم گذاشتم امیرعلی رو وقتی گرفتم که خودم اوکی بودم از نظر روحی و جسمی . مثلا باید یه مدت تقریبا یه هفته ده روز بیرون و مهمونی و خانه بازی نبریش چون ممکنه خطا بده . بعد اینکه بهش بگو و توضیح بده و هر نیم ساعت ببرش جیش کنه . برای پی پی یه ذره سخت تره اوایلش میتونی قصری بخری بخاطر اون بره بگی پی پی رو باید بریم توی قصری بکنی . بعد چیزایی ک دوس داره رو بهش بعنوان جایزه بده…. در اخرم بچه ت رو با بچه های دیگه مقایسه نکن و صبور باش
من دختر بزرگم و ۲۲ ماهگی
دختر کوچیکم و ۱۵ ماهگی گرفتم
اول باید بچه آمادگی داشته باشه بچه های من وقتی میخواستم پوشک شون کنم بدشون می اومد و پوشک و میکندن
روز اول ب دختر بزرگم گفتم جیش داشتی ب مامان بگو دفعه ی اول ک بردمش دستشویی گفت جیش دیدم جیش کرد براش شعر میخوندم و ده دقیقه صبر میکردم تا جیش کنه روز دوم گفتم پی پی هم داشتی بگو دیگ سه روزه کاملا یاد گرفت ولی خب اوایلش خطا داشت هر یه ربع می بردم جیش میکرد بعد هر نیم ساعت کاملا ک یاد گرفت یادش مینداختم بعد دیگ خودش میگفت
کوچیکه هم مثل بزرگه گرفتم
از صبح ک بیدار شد پوشک نکن هر نیم ساعت ببر دستشویی،بعد براش تشویقی و جایزه بگیر بعد از هر دفع اش بهش بده،اینجوری انگیزه میشه براش
البته چند روز اول اذیت میشی چون احتمال خطا زیاد،فقط صبوری کن خطا داد تو خونه دعواش نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.