من روزای اول کلا ساعت جیش کردناشو نوشتم بعد چند روز دستت میاد که چند ساعت یبار جیش میکنه
فقط بازبون و جایزه باید پیش بری
مثلا دستشویی جیش میکرد زنک میزدم خالش باذوق میگفتیم ری را جیش کرده
کل خاندان براش جایزه خریدن
هنوزخطا داره زیاااد
منو بخون عزیزم
روز اول طبیعیه گلم خطا دادن دوسه روزه یاد میگیره میتونه کنترل کنه جیششو
دعوا نکن لج میکنه دوبار خودشو خیس کنه کم کم میفهمه دسشویی رفتن رو
روزای هم نیم ساعت هر ۴۰دقیقه ببر روز سوم چهارم دیگ تا یکساعتم میتونه خودشو نگه داره
من چند ماه براش کتاب میخوندم و باهاش بازی میکردم. دیگه ذهنش کاملا اماده بود. بعد شروع کردم از صبح دو ساعت بدون پوشک گذاشتم و خودم بردم دستشویی. کلا اینجوری بود که دو ساعت رو میتونست خودشو کنترل کنه. بعد این زمان رو هر روز بیشتر کردم تا بعد یک هفته دیگه از پوشک گرفتم کامل. ولی دو روز خطا زیاد داشت تا یاد گرفت بگه. من دیگه همه جارو کاور کشیده بودم
من ی چند روزه وقتی میخوام پوشکشو عوض کنم میبرم دستشویی یادش میدم بشینه میگم مثل من بشین بعد میشورمش اب بازی میکنه میارم بیرون پوشک میکنم
بعد ک دونستم بتونه بشینه و اینا بعد از پوشک میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.