۷ پاسخ

عزیزم استرس نگیر شاید مال بارداریه اگه خونریزی نداشتی فردا دوباره بیبی چک بزن🥹

منم باردارم منم دارم

صبر کن اگه دیگه نیومد امیدوار باش.۲روز دیگه دوباره بزن

ولی الان ازم لک رفته ترشح سفیدی که داخلش خون بود رفته ازم من میترسم من نمیتونم خدایا پریود نشم خدایا😭😭😭😭😭😭

واسه منم اونجوری شد ولی من هنوز لک ندیدم
دوشنبه موعدم
منم دیروز بیبی زدم بعد حدود ده دقیقه هاله ریزی انداخت

عزیزم دو سه روز دیگه دوباره بی بی جک امتحان کن.

شاید لانه گزینیه

سوال های مرتبط

مامان نورا خانوم مامان نورا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری