۱۳ پاسخ

من خیلی رکم از اول فقط کار خودمو کردم

از ۵ ماهگی میخاد از پوشک بگیریش؟؟؟؟

واقعا تبعیض خیلی حال بهم‌ زنه

پاچه پاره بازی بلد نیستی؟😂

دیشب به دخترم گفت آیییییییییی لاغر شده😐 بچه تو این سن چطور وزن کم میکنه آخه؟ گفتم نه اتفاقا وزن گرفته و قد کشیده

حرف نزنن نمیشه حالا مال من بعضی وقتها دستشو میکنه غذا میکنه دهنش میگه من تو ۳ماهکی به بچه هام غذا شروع کردم

خداوکیلی چجوووری میتونن این حرفارو دربیااارن 😂😂🤦‍♀️

دقیقا عین مادر شوهر من هی ب زور پای سپنتا رو هل میداد می‌گفت سینه خیز بره..خواهر شوهرم می‌گفت بابا ول کن بچه خودش باید بره هر زمان آمادگی داشت..

بگو دهن گشادتو ببند

مادر شوهر من ميگه اين بچت خيلي غذا ميخوره ها در حاليكه ارمان رو نموداره و بچه دخترش كمبود وزن و قد داره

مادر شوهر منم همینه
رو اعصاب

ای خداااا

من مادرشوهرم ازین حرفا بزنه مستقیم میرینم بهش مستقیم میگم بهش اونم نوه دختری داره

سوال های مرتبط