من هردو بارداریم ۱۰۰٪علائمم باهم متفاوت بودن هردو دختر..یعنی کاااااااملا برعکس
من دختر و پسر
من دو تا بارداریم زمین تا آسمون علائمم فرق میکرد
دوتاشونم پسرن
من دوتا علائم زمین تا آسمون با هم فرق داشت جنسیت یکیه
میگن دختر باشه ویارت بیشتر شیرینی جات میشه
پسر باشه ترش و شور
ولی خب به نظرم همه مث هم نیستن
من بارداری اولم همش حالت تهوع صبگاهی داشتم اینبار هنوز ندارم
ربطی به علائم نداره اصلااا
علاعم دوتا بارداریم باهم زیاد فرق نمیکرد فقط این دفعه دلم شوری و ترشی میخواد قبلی شیرینی این یکی خیلی تنبل شدم همش خوابم میاد احتمال پسر داده قبلی دختره
من دو بارداری قبلیم مثل هم نبودن بچه ها دختر شدن الحمدلله
این بارداریمم کلا با اونها متفاوته، هنوز نمیدونم جنسیت چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.