۱۱ پاسخ

جمهوری اسلامیه دیگه انتظار بهتری نمیره

بله خواهر😔

چی دیگه ارزون دیگه سر دارم میشم البته متاسفانه جیبم دیگه توان این همه هزینه نداره

آره من ۲ ماه پیش ۷۰۰ دادم همه جام سوخت🫠

اینجا یک تومن

من رفتم زنان ۵۰۰ گرف

۹۰۰🙂‍↔️🙂‍↔️🙂‍↔️

کجای کاری خواهر من یماه پیش ازشهرستان رفتم بدون بیمه ۸۵۰با بیمه ۶۰۰

بله عزیزم🙃

من رفتم ۱۲۰۰ 😪

منکه دیگ کلا بی حس شدم هرچی میگن میگم اع
چون امروز با فردا قیمت همه چی فرق داره

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۲ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی