جمهوری اسلامیه دیگه انتظار بهتری نمیره
بله خواهر😔
چی دیگه ارزون دیگه سر دارم میشم البته متاسفانه جیبم دیگه توان این همه هزینه نداره
آره من ۲ ماه پیش ۷۰۰ دادم همه جام سوخت🫠
اینجا یک تومن
من رفتم زنان ۵۰۰ گرف
۹۰۰🙂↔️🙂↔️🙂↔️
کجای کاری خواهر من یماه پیش ازشهرستان رفتم بدون بیمه ۸۵۰با بیمه ۶۰۰
بله عزیزم🙃
من رفتم ۱۲۰۰ 😪
منکه دیگ کلا بی حس شدم هرچی میگن میگم اع
چون امروز با فردا قیمت همه چی فرق داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.