عصرانه چی میخاین بدین به بچه هاتون ؟

۹ پاسخ

هنوز نهار نخورده خوابیده

هندونه

من دسر میدم امروز

من نخودآب

بیشتر میوه البته در حد دوتا تیکه 😂😂😂 نمیخوره اصلا

سیب زمینی سرخ کرده

شیرموز دادم بهش
خودم درست میکنم البته

اجیل
کیک و شیر
سیب یا موز
چوب شور با پنیر خامه ای
نیم ساعتی یکی از اینا میدم

اجیل و سیب زمینی

سوال های مرتبط

مامان دلوین و دایان مامان دلوین و دایان ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی