سلام برا تنبلی تخمدان چه قرصی خوبه

۶ پاسخ

باید برین دکتر که براتون تجویز کنه هرکسی داروش فرق میکنه

اینوفولیک هم من اینجا شنیدم خیلی خوبه پودر اینوفولیک

سلام دکتر به من ،ip6 ,داد

اوزیل پلاس و اوابوست و

متفورمین بااوزیل

اوزیل مکمله عوارض هم نداره
یدونه هم کروم اونم مکمله میل به شیرینی رو کم‌میکنه

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری