۵ پاسخ

بچه من با صدای جیغ زدن من میخوابه🤣🤣گلوم تا مرز پاره شدن میره😬

عزیزم چه خوب
بچه من با صدای نویز صورتی میخوابه من خوف میکنم هر دفعه باصداش😑😂

چه قشنگ😍😍

منم کلا خیلی صدای سفید میذاشتم واسه شاهان
بعد صدای اب روان میذاشتم انقد دوسداشت خوابش عمیق میشد حسابی 🤭

😂😂😂💗💗آریو نیز

سوال های مرتبط