علائم اوتیسم چیه؟😭

۳ پاسخ

زینک نده بهش به پسر منم نمیسازه همینطوری بی قرار و عصبی میشه

علائم زیادی داره، طیفای مختلفی داره. باید با پزشک مشورت بشه .از طریق دکتر قابل تشخیصه.. عدم تمرکز، تکرار مداوم یه سری حرکات، عدم برقراری تماس چشمی اینا چیزاییکه من میدونم ولی درکل نمیشه با یکی دوتا علامت نظر قطعی داد.

ارتباط چشمی اصلا ندارن با خودشون با یه چیز مخصوص مثل سیم فقط بازی میکنن

سوال های مرتبط

مامان حانا مامان حانا ۲ سالگی
مامان آیرا مامان آیرا ۲ سالگی
مامان فرهان مامان فرهان ۲ سالگی
مامان بچه‌هام دنیامن مامان بچه‌هام دنیامن ۲ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۲ سالگی
مامان مامان دخترام مامان مامان دخترام ۲ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۲ سالگی