۵ پاسخ

برای منم یه طرفه هستش انقدمیخندم که نگو معلوم نیست چی کجاشه 🤣🤣

منم سمت راستمه

منم همیطورم

از مبلتون خوشش نمیاد😅

طبیعی عزیزم منم همینطوریم

سوال های مرتبط