۷ پاسخ

۳۶ تب نیست که عزیزم
تب کجا بود اخه

۳۶که تب نیست😐

یه درجه هم کمه
کدوم تب

شاید پتو انداختی گرمشه

۳۷.۵ تبه عزیزم.۳۶ دمای عادی بدنه

۳۶ بدن نرماله🦦🦦

۳۶ که سرده . تب نیست

سوال های مرتبط

مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان نویانا مامان نویانا ۱۵ ماهگی
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 ۴ ماهگی
مامان اقا پسر مامان اقا پسر ۱۳ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری