منکه میزنم
فقط نزار خیلی بوش بهت بخوره
لاک کمرنگ اشکال نداره، رنگهای تیره مثل قرمز و مشکی و... چون رنگدانه زیاد دارن از جفت رد میشه و ضرر داره
من دکترم گفت ناخن و بردار ..ولی من خیلی هارو دیدم که گذاشته بودن و مشکلی نداره..دلم نمیخواد بردارم ناخونامو
منم میزنم
منم میزنم
دکترم گفت بزن
کاشت بده
میگن ضرر داره برا جنین
نمیدونمخودم یکی دوبار زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.