لاک زدن مشکلی داره؟

۷ پاسخ

والا ما کاشت داریم و بلنده قدش اما شاید بوی لاک معمولی مضر باشه

من نمیزنم بوش بالاخره بده

ن عزیزم کاشتم مشکل نداره

دکترم گفته ضرر نداره اما بهتره نزنی من کلا همه موارد ارایشی رو کنار گذاشتم به جز کانسیلر و بالم لب البته

من سر دوتا بارداریمم از اول تا اخر ناخنام ژلپولیش بود مشکلیم نداشت دکترمم از رنگ ناخنام تعریف میکرد همش

اخه چرا باید مشکل داشته باشه🫤

نع منم یکی دوساعتی میزنم باز پاک میکنم😂

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان نفس🩷شاهان🩵 مامان نفس🩷شاهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری