لاك زدن واسه ني ني ضرر داره؟🤨🙃

۱۰ پاسخ

من میزنم چون ناخن هیچ ربطی ب بچه نداره

بله گلم

بله خیلی

وای ینی میشه منم دستای دخترمو لاک‌‌بزنم؟😭😍یا پسر میشه.کم‌ مونده درش بیارم ببینم چیه بزارم‌تو

من لاک میزنم گلم ولی هی نه مثلا این هفته میزنم تا یکی دو هفته دیگه موقع لاک زدن جلو بینی بگیر

از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره من میزنم😐

من کاشت ناخن کردم 😐

یعنی لاک زدن تو بارداری خوب‌نیست؟

من کاشت ناخن کردم نگران نباش هیچی نمیشه
سر دخترم من میزدم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس🩷شاهان🩵 مامان نفس🩷شاهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری