علائم افسردگی بعد از زایمان چه مدت از بین میره

۷ پاسخ

بعد زایمان یتو افت هورمونی شدیدی رو تجربه می‌کنی و تمام ساختار شیمیایی بدنت به هم میریزه و احساسات عجیبی پیدا می‌کنی
سعی کن تنها نباشی ترجیحا ده روز اول رو، فیلم و محتوای طنز و شاد و ارامشبخش ببین، بگو بخند داشته باش و تغذیه و خواب کافی.

تا دوسال بعد تولد بچه مستعد افسردگی بعد زایمانی
هروقت حس‌کردی نمی‌تونی به تنهایی حالتو خوب کنی حتما از روانشناس کمک بگیر، کاملا مثل یه بیماریه باید جدی گرفته بشه

بستگی داره هر چقد بهش بها بدی
اصلن اصلن تلقین نکن خودتو با بچه کارای بچع سر گرم کن ب چیزای خوب فک کن

فقط به رفتار شوهرت و اطرافیان بستگی داره

یه چی از من بهت نصحیت اصلا بهش فکر نکن و به خودت تلقین نکن ک همچین چیزی وجود داره
همه منو میترسوندن ک آره بعد زایمان یه پروسه ایی هست به اسم افسردگی بعد زایمان
اصلا بهش توجه نکردم و جدی نگرفتم و خداروشکر اصلا سراغم نیومد
اصلا اصلا بهش فکر نکن بعضی چیزا رو خودمون بزرگ میکنیم ک جون میگیرن

حالا هنوز ک زایمان نکردی . شاید نگیری اصلا.ولی تا دو سه هفته ی اول طبیعیه

اصلا و ابدا به خودت تلقین نکن که حتما افسردگی بعد از زایمان میگیری همش بگو من قویم و خدا بهم یه نعمت داده که مواظبش باشم

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی