بعد زایمان دوهفته اول خیلی بهم سخت گذشت خیلی اذیتم کردن😔😔
کاش افسردگیزایمان داشتم ! از دست پسرم افسردگیگرفتم کاش بمیرم خلاص شماز اینزندگیازدست این بچه 😐
با پررو بازی مقابله میکنم 😕چون کسی درک نمیکنه میریزم تو خودم
خیلی بده😵💫🤦
به نام خدا وقت نکردم افسرده بشم از بس ک سختی و مشکلات داشتم وقت برا گریه نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.