۴ پاسخ

من هنوزم دارم بدترم شده
اینکه کی بره ب خودت بستگی داره
من چون بچم خیلی اذیت میکنه شهرغربب تنهام
شوهرمم ۶صب میره۸شب میاد عملا تنهای تنهام بخاطر همین انقدر تو فشارم و هنوز دارم

اووف لعنت ب این دوران

مدتش واسه همه یکسان نیست

دو هفته تازه کم میشه ها.

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی