۵ پاسخ

منم ندارم علایمی ک همه دارن مث سینه دردو فلان
فقط ی هفتع سرگبجه داشتم پاعام سست میشدن فشارم ۹ دوروز بهد ۸ بود
امروز ک ی روز ب موعدمه ترشح داشتم و یکمم کمردرد ک گفتم پری میشم حتما هنو نشدم

بذار یه هفته از وقتت بگذره بعد بیبی بزن اون موقع نتیجه دقیقه

منکه امروز ۲ روز تاخیر بودم زدم منفی شد🚶🏻‍♀️
گفتن زوده بزا ۵ روز تاخیر شه دوباره بزن🥲🫠

علایم جی داری؟

همممم بزن

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا هفته دوازدهم بارداری
نسترن نسترن قصد بارداری