منم ندارم علایمی ک همه دارن مث سینه دردو فلان
فقط ی هفتع سرگبجه داشتم پاعام سست میشدن فشارم ۹ دوروز بهد ۸ بود
امروز ک ی روز ب موعدمه ترشح داشتم و یکمم کمردرد ک گفتم پری میشم حتما هنو نشدم
بذار یه هفته از وقتت بگذره بعد بیبی بزن اون موقع نتیجه دقیقه
منکه امروز ۲ روز تاخیر بودم زدم منفی شد🚶🏻♀️
گفتن زوده بزا ۵ روز تاخیر شه دوباره بزن🥲🫠
علایم جی داری؟
همممم بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.