بزار انومالی بهتره من خودم هفته پیش خواستم برم متخصص راضی نشد سونو بنویسه گفت احتمالی بهت میگن 18 هفته به بعد برو منم دیگه نرفتم
به نظرم نرو خرج الکیه من رفتم بزار آنومالی همه چی باهم و مطمئن تر
آزاد ۱ میلیون
من بهمن ماه چهارصد دادم
۱۱۶۰ من رفتم
بستگی داره به مرکزش
آزادبخش سونو قلب واژینال رو فروردین ۲۸۰۰گرفت😕
هزینه سنو انومالی چقده دوستان؟!
گرگان ازاد... ۴میلیون ۲۰۰
۱۳۰۰آزاد بیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.