۳ پاسخ

عزیزم ۴۰ خطرناکه حتما ببرش دکتر

۴۰ خیلی خطرناکه اصلا به ۳۹ رسید باید بروفن بدی و سریع ببری بیمارستان ،من که آنید از تب میترسم به ۳۸ برسه میبرم بیمارستان

خب دلیلش چیه اگر عفونت داره ببر بیمارستان اخه تب چهل درجه خطرداره

سوال های مرتبط