خیر نداشتیم😶
جدا از کثیف کاری و حال بهم زن بودنش
چون دهانه ی رحم باز شدیدا مستعد عفونت هستش و خیلی برای خانوم مضر هستش
من موقع پریودی خیلی حسم بیشتر میشه ولی شوهرم انجام نمیده میگه مریض میشی🙂↔️
اصلا ضررشو ول کن خون بوی گند خیلی حال بهم زنه خدایی
اخرای پریودی اره دارم
نه هیچوقت
من فقط یکبار روز پنجم پریودی چون قطع شده بود لکه میشدم
اونم عذاب وجدان گرفتم نکنه طوریم بشه😂البتع بعدش هم کامل قطع شد بعدشم نشدم پریود
من کاپ میزارم و در حد لا پ ا یی یا مق عد گهگداری دارم
داشتم از جلو عفونت میگیری
من 😶تازه داشتیم نزدیکیمیکردیم یهووسط رابطه پریود شدم😂
شوهرممم میکه اینم پرده جدیدته😂😂😂😂
بعد چون 🫣خشن رفتار کرد ( انگار جلوی لوله رو باز کرد) خیلی قشنگ پریود شدم بدون هیچ دردی
همیشه از درد میمردم🫠
نه نداشتم ولی صدرصد منجر به عفونت میشه
اره روز ششم داشتم نمیدونم ولی وقتی دارم لکه هم دیگ نمیبینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.