۱۲ پاسخ

چرا آزاد پول نمیریزی سزارین کنی من که طبیعی بود اولی اگه بخوام دومی رو بیارم سزارین میارم

درخواست دادم🌸

مامان ضحی دوتا بچه اولمو طبیعی اوردم این اخریو سزارین کردم واقعا عالی بودددد محشر بود سزارینم

منم مثل تو بودم قشنگ ورزش کن پیاده روی کن خرما بخور اخراش

نترس دومی راحت تره

من سر پسرم ۴۱ هفته با آمپول فشار ب دنیا اومد
سر دخترم در عرض چن ساعت ۳ سانت باز شده بود دهانه رحمم با درد کم البته من اخرش سزارین شدم

چون دفه اول نمیدونسی چقد این پارگی سخته😂الان میدونی چی قراره سرت بیاد
منم حس تورو دارم گاهی کابوس میبینم
اما خبر خوب اینه ک زایمان دوم خیلی راحت تره

درک میکنم چی میگی منم مث شما بودم
فقط فرقمون من سزارینی بودم
خیلی میترسیدم خیلیییی
دلیلشموندلخاطریکه بچهامون پشت سرهمن تقریبا و هنوز اون دردارو فراموش نکردیم
ولی ببین دومی من خییلییییی بهتر بود زایمانم.حتی کنترل دردام همه چیزم بهتر بود
بنظرم دومی بهتره

اگه همه چیز نرمال باشه دومی خیلی راحت تر از اولیه
اصلا نگران نباش
من خودم مامام

منم سر زایمان دومم اینجوری بودم بنظرم چون تو اولی نمیدونستی چه چیزایی در انتظارمونه ترسی نداشتیم تو دومی ترسو شدیم کاملا بهت حق میدم
من جای وقتی دراز کشیدم رو تخت اتاق عمل تموم بدنم داشت میلرزید 😢
انقدر استرس داشتم بینی نشده بودم گفتم دوباره بهم بی حسی زدن در این حد
ولی عزیزم در آخر همه چیو بسپار به خدا استرس نداشته باش همه اون روزا میگذره سعی کن بهت خوش بگذره 🙂

دعا بخون با خدا حرف بزن

ایشالا اینم راحت زایمان میکنی یهویی میبنی اومد بیرون🫣😁

فقط اینو بگم بهت که طبیعی با فاصله کم اصلا سختی اولی رو‌نداره

سز هستی با طبیعی؟

سوال های مرتبط