خانوما ۲ روز مونده به موعدم🥹🥹🥹🥹بنظرتون تست بزنم؟🥹

۶ پاسخ

زوده بزار ی هفته بگذره من تقرببا 8روزه از موعودم میگذره ولی تست نزدم

من دو روز به موعدم زدم منفی بود دیگه نمیدونم چی بشه🫠

بزن انشالله که مثبتی منم ۳روز دیگه موعدمه پس فردا میخوام تست بزنم دعا کن منم مثبت بشم عزیزم به حق 12 امام امیدمون نا امید نشه🫂😍👩🏻‍🍼🥹🙏🏻🤲🏻

نه هنوز زوده

من یک هفته از موعدمم گذشته بود تازه تست زدم😅 بیخیااال بزار چندین روز بگذره دل قرص تر بزن

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته پنجم بارداری
مامان صدف جون مامان صدف جون روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری