زوده بزار ی هفته بگذره من تقرببا 8روزه از موعودم میگذره ولی تست نزدم
من دو روز به موعدم زدم منفی بود دیگه نمیدونم چی بشه🫠
بزن انشالله که مثبتی منم ۳روز دیگه موعدمه پس فردا میخوام تست بزنم دعا کن منم مثبت بشم عزیزم به حق 12 امام امیدمون نا امید نشه🫂😍👩🏻🍼🥹🙏🏻🤲🏻
نه هنوز زوده
من یک هفته از موعدمم گذشته بود تازه تست زدم😅 بیخیااال بزار چندین روز بگذره دل قرص تر بزن
نه زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.