الان یکی دیگم زدم بازم اینطوری شد🥹🥹🥹🥹🥹
4 روز به موعدم

تصویر
۱۰ پاسخ

هاله داره انشالله مثبتی منم ۴ رپز به موعدن بی بی چکم مثبت جرات نمیکنم برم ازمایش بدم از ترسم
چون ۲۱ سیکلم رفتم گفت منفی

هاله داره مبارک باشه عزیزم

عزیزم مال منم همین طوربود مبارک

مثبته این چهار وز مونده خط قرمزی داره

هاله داره مبارکه

مثبتی منم اولین بیبیم همینجوری شد🥹😍✨
فقط همون ثانیه اول افتاد؟!

مثبته😍

مبارکه عزیزم علایم داری

مثبته عزیزم مبارک

ان شالله مثبته برو آزمایش بده مهم نیس ۴ روز ب موعدته تو نشون میده ازمایش

سوال های مرتبط

مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ناناچی مامان ناناچی هفته هفتم بارداری