۹ پاسخ

اگر میتونی شیاف گلیسیرین بزار واسش .....

دختر منم یبوست داشت کلی دارو گرفتم بهترین دکترا بردم فایده نداشت
روزی یک قاشق روغن زیتون دادم بهش تا ۳ روز کلا روون شد شکمش دیگه اصلا یبوست نگرفت

پسرمن از وقتی دنیا اومد یبوست داشت ومنم همه نوع شربت بهش دادم تاثیر نداشت تا دکتر ی شربت داد گفت ازش ۵سی سی بریز تو مقعدش ب نیم ساعت نرسیده پی پی میکرد و راحت میشد بچم

دمنوش گل محمدی بهش بده خیلی ازش خوب میگن
مرتتتب شکمشو چرب کن ماساژش بده درجهت عقربه‌های ساعت
ب دکترش بگو نیاز ب سونو نداره یه وقت خدایی نکرده تنبلی نداشته باشن روده هاش

عزیزم شش هفت تا انجیر رو بشور نصف استکان آب بریز توش بزار روشعله و کمی هم گل محمدی بهش اضافه کن پنج دقیقه ای بجوشون کمی ملایم که شد بهش بده روزی چند بار بخوره خیلی خوب در کنارش پودر پیدرولاکس هم ناشتا جوابه براش...تا میتونی میوه آبدار این فصل رو بهش بده عدسی واسه پسرم خوبه با روغن زیتون بپز ببین چجوریه جواب میده براش بزار قشنگ لعاب بده یه ذره با گوشت کوب بکوب...آلو اسفناج کیوی کنجد هم خوبه

هندونه خیارسبز آلو اینا عالیه
ابمیوه صنعتی هم خوبه

دختر من از چهار ماهگی تا دوسال یبوست شدید شد یعنی اینقدر جیغ گریه میکرد خیلی اذیت میشد
همه چی دادم فایده نشد
حالا بازم شما روغن کرچک میتونی بهش بدی
روغن زیتون میتونی بهش بدی
برا دختر من پودر پیدرولاکس چیه این گرفتم یه قاشق غذاخوری پر ریختم تو تب پرتقال دادم بهش یه استکان خیلی نباشه نخوره چون باید پودرا رو بخوره
بعد در کنار پودر شربت سنا گل یا گل سنا چیه اینم میدادم خداروشکر جواب داد براش

از این بگیر بهش بده

تصویر

از این بگیر بهش بده

تصویر

سوال های مرتبط