به نظرتون ریسک این بالاس؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

نگران نباش عزیزم برا منم ریسک بالا بود سلفری دادم خیالم راحت شد

آره دیگه سمت چپ هم انگلیسی نوشته که ریسک سندروم مثبت

اره بالاس مثبت اومده میفرستن برا امینیوسنتز

اره میفرستن برای آزمایش امینوسنتز

بله

سوال های مرتبط

مامان چالاک مامان چالاک ۳ سالگی
مامان چالاک مامان چالاک ۳ سالگی
مامان یکی یه دونه🌴🍀 مامان یکی یه دونه🌴🍀 ۳ سالگی