خدا لعنت کنه ترامپ را
تهش عمو تری تو دهنی محکمی میخوره
به لطف خدا ایران هم روز به روز قوی تر میشه
تهش تمام این خسارات چند هزار میلیاردی از جیب مردم بدبخت میره
هیچکدوم کوتاه نمیان و برای نشون دادن قدرتشون به همه انقد ادامه میدن تا به کل ،نه اثری از آدما بمونه نه جایی نه کشور
حالا ترامپ هم نابود شد ایرانم پیروز شد بعدش چی؟ گرونی تورم تحریم فشاری که رو مردم هست چی؟ کی فکرش میکرد یه گونی برنج بشه ۲۵۰۰ تومن روغن بشه ۷۰۰ تومن ایرانم پیروز بشه همه چی صدبرابر میشه
شاید سالها هم طول بکشه کسی چ میدونه
زنده میمونیم ولی زندگی نمیکنیم...
آخرش ماپیروزمیشیم اونانابودمیشن باامیدبه خداوامام زمان.درسایه شونمیمونیم تانابودیشون
تهش بدبختی من و شماس هیچی
تهش معلومه که
احتمال اینکه بمب هسته ای بزنه زیاده
احتمالا با توافق حل شه وگرنه جفتشون لجبازن هیچکدوم تسلیم نمیشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.