ج ن گ نشه دوباره من واقعا دیگه نمی‌کشم

۹ پاسخ

زیر بار ذلت نمیریم

واقعا هممون همینیم
ماهم توان تحمل استرس و‌نداریم
ولی آمریکا هم خیلی زورگو و پرروعه

بسه دیگه من طاقت جنگ و ندارم یک ماه بیکاری شوهرم و گرسنگی بچه هامو دیدم بسه خدایا بسه

امشب با استرس باید بگذرونیم

احتمالش زیاده متاسفانه

خود دشمن هم دیگه نمیکشه به نظرم🫠
چه کوفتی بود دیگه این جنگ
لعنت بهشون

یا خدااا

خبرای خوبی به گوش نمیرسه 😵‍💫😵‍💫

دقیقااااا

سوال های مرتبط

مامان یکی یه دونه🌴🍀 مامان یکی یه دونه🌴🍀 ۳ سالگی
مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی