کی میدونه چی میشه
من هم جنگ بشه میترسم
هم جنگ تموم شه میترسم
دیگه ملا از زندگی کردن میترسم ما مردم ایران مجکومیم به بدبختی و فلاکت
بشه نشه
فقط درست بشه
هیچکس به فکره مردم نیست
به جهنم هرجی میخواد بشه
از بلاتکلیفی خسته شدیم
انشالله که نشه
صد در صد میشه
بنظرم میشه
ایشالله نشه
ولی هیچی مشخص نیست
الان دیدم تو یه کانال نوشته که نتانیاهو گفته داره آماده جنگ میشه کصافت
چهارشنبه معلوم میشه و دوباره جنگ و بمبارونه بنظرم
به نظرم نزدیکه
خدا میدونه دیگه طاقت نداریم
تو تنگه ی زد و خوردی میشه
الله اعلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.