۵ پاسخ

بعد 6ماه

کریر اگه داشته باشی از همون نوزادی
صندلی کودک هم اگه گرفتی مناسب بدو تولد تا حالا هز چند سال باشه میشه بزاری

کریر بگیر براش اگه خودت راننده ایی و واجبه برات

بستگی به صندلی ماشینی داری که میخری
من از بدو تولد گرفتم

اگه مناسب نوزاده میشه وگرنه از ۷ماه به بعد میشه کریر نداری ؟

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۸ ماهگی