۵ پاسخ

آره بخداسخته اینجورهمش روپاباشه
صندلی ماشین خیلی خوبه بعدمیخرم برای نی نی ام

من دخترم تایک سال یابیشترروپاهام بودفقط بزارمش عقب پیش داداشش اینقدرگریه وجیغ میزنه مجبورم همش روپاهام دیونه میشدم تابرسم خونه حتی مسافرت میرفتم روپاهام بودخیلی وابسته ی من بودکه عقب نمیشدبزارمش گفتم این نی نی دیگه عقب میزارمش زیادروپام نه تایادنگیره خیلی اذیت شدم

من از ۶ماهگی گذاشتم والا.چون ی کم شیب داره در هر صورت کمر بچه اذیت میشه ب نظرم

والا باید مثل کریر داخلش بالش کوچولو بذاری قسمت کمرش بیاد بالاتر بچها نباید حالت نشسته بذارید کمرشون آسیب میبینه حالت درازکش بزارید

صندلی من نوشته از وقتی که به دنیا اومده ولی به نظرم از شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی